Як правило, підвищений шум у роботі насоса ГУР виникає через знижений рівень рідини в бачку ГУР. Шум під капотом може виникати через знос підшипника шківа кондиціонера. Ця деталь працює при заведеному двигуні постійно, навіть коли кондиціонер не використовується, тому зношується досить швидко.
У процесі роботи двигуна і вихлопу відпрацьованих газів елементи системи виведення сильно нагріваються. Через це вони розширюються, і при вимиканні двигуна починають остигати. Звідси і виникають ті самі клацання, оскільки метал зменшується у розмірі.
Якщо ви почули шипіння під капотом свого автомобіля при працюючому двигуні, то найбільш ймовірною причиною цього став витік охолоджувальної рідини в системі охолодження, або просто відбулася розгерметизація вакуумних систем машини.