Стандартне встановлення «нульовика». Але у цього типу фільтрів є свої переваги. Завдяки стандартному розташуванню (біля крила або під двигуном), у нього потрапляє холодне, тобто щільне повітря. Отже, таке місце установки дозволить дати заявлені 5% збільшення до потужності.

Навіщо ставлять нульовик? Для того, щоб полегшити влучення повітря в мотор, адже будь-який опір на впуску – втрата потужності, а оскільки вважається, що звичайний повітряний фільтр занадто затримує повітря, його змінюють на нульовик (який майже не дає опору).

У більшості "нульовик» дає приріст потужності близько 3-5%. Людина фізично не може відчути різницю потужності машини менше 5 л. с., а динамічні характеристики майже непомітні. Потішити самолюбство зможуть більше цифри на папері, ніж реальність.