У подібних візитівках розміщуються такі дані, як: ПІБ, назва посади, назва організації та її вид діяльності. Для її оформлення зазвичай використовують корпоративні кольори, емблеми та логотипи компанії. Особисті візитки – вироби, які використовуються для неформального спілкування.
По-перше, у лівому верхньому кутку повинен розташовуватися логотип компанії. По-друге, у правому верхньому кутку прізвище, ім'я та по батькові власника візитної картки та його посаду в компанії. По-третє, у нижній частині картки під логотипом компанії повинні бути вказано контактні дані компанії.
Дизайнери рекомендують для друку візиток використовувати незвичайні матеріали (наприклад, прозорий пластик), яскраві поєднання кольорів, тиснення і т. д. Головне, всього повинно бути в міру. Достаток кричучих деталей викликає зворотний ефект.
Розмістити логотип компанії. Розмістити частину контактної інформації, яка не помістилася на лицьовій боці. Розмістити ту саму інформацію англійською мовою. Розмістити комерційну пропозицію – інформацію про товари та послуги.