склад фірмового стилю: – Логотип, фірмовий колір, візерунок, графіка; – Ділова документація (візитки, бланки, конверти, презентації); – Впровадження стилю у офісний простір (навігація, іконки, зона рецепції); – Оформлення транспорту та одягу.
Під елементами фірмового стилю мається на увазі сукупність товарного знака, логотипу, фірмового кольори, шрифту та їх використання в оформленні ділових паперів та комунікаціях.
Дизайн фірмового стилю повинен підтримувати позиціонування бренду, розкриваючи його ключові унікальні властивості та переваги. Ефективний дизайн фірмового стилю повинен формувати в очах споживача особливий, унікальний образ, що безпомилково впізнається навіть в умовах, коли логотип і назва бренду не помітні.
Зазвичай до фірмового стилю відносять:
- назва компанії,
- логотип;
- слоган;
- фірмові кольори;
- шрифти та типографіку;
- персонажа або маскота.
21 Feb 2022