Окрім роботи з товаром адміністратор магазина організовує роботу співробітників, складає графік роботи, стежить дотриманням прав працівників. Додатково обов'язки адміністратора входить контроль за розміщенням товару в торговому залі магазину, робота зі звітністю та контроль продажів.25 Nov 2021

Він займається адміністративно-управлінської діяльністю, заповнює службову документацію, відповідає всі питання як клієнтів, і інших працівників. Адміністратори торгового залу контролюють виконання своїх обов'язків іншими співробітниками, наприклад офіціантами, якщо це адміністратор кафе чи ресторану.

ведення табеля, облік робочого часу тощо.

  • Комунікабельність. Не обійтися без того, щоб претендент на позицію адміністратора був товариським, і мав навички комунікацій по телефону. …
  • Аналітичні здібності. …
  • Акуратність. …
  • Емпатія, любов до людей.

3 Aug 2017

На посаду Адміністратора призначається особа, яка має середню професійну освіту без пред'явлення вимог до стажу роботи або початкова професійна освіта та стаж роботи за спеціальністю не менше ніж 2 роки.