Повинен знати: – керівні та нормативні документи щодо питань діяльності бази відпочинку; – Правила внутрішнього трудового розпорядку; – правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Адміністратор має знати:
- постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи вищих органів щодо роботи організації;
- структуру управління, права та обов'язки працівників та режим їх роботи;
- правила та методи організації обслуговування відвідувачів;
- види послуг;
Він вітає та реєструє постояльців, стежить за доставкою багажу в номер, відповідає на всі питання, що виникають не тільки гостей, а й персоналу, здійснює чек-аут, інформує про додаткові послуги та доставляє кореспонденцію.
Адміністратор підкоряється безпосередньо директору підприємства. 6. На час відсутності адміністратора (відпустку, хворобу, ін.) його обов'язки виконує особа, призначена в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на неї обов'язків.