Найімовірніша і водночас складна для діагностики причина свисту з-під капота – це ремінь генератора, що прослизає. Найбільш ймовірна – тому що ременю генератор крутити дуже складно, особливо якщо включено велику кількість споживачів.

Що і де свистить Однією з найчастіших причин свиста є ослаблений ремінь генератора. Якщо це відбувається на щойно запущеному автомобілі або в сиру погоду при підвищеній вологості повітря, то взагалі нічого небезпечного немає.

Почнемо з того, що найчастіше свистять таки саме ремені. Про причини здогадається кожен — вони прослизають. При цьому сам ремінь ГРМ видає такі звуки дуже рідко, адже він зубчастий, а отже, ймовірність його прослизання мінімальна. Інша справа, якщо він зносився або на нього потрапляє олія.

Справа в тому, що підшипники з часом зношуються і починають видавати зайві звуки. Натяг ременів з різних причин може ослабнути і вони, прослизаючи, здатні «заспівати». На холостому ходу двигуна при піднятій кришці капота жодних кримінальних звуків із двигуна почути не вдалося.