Об'єктом соціальної реклами є ті цінності (культурні, духовні, сімейні, патріотичні та ін.) та моделі поведінки (поважне ставлення до інших культур, рас, національностей, здоровий спосіб життя тощо), які рекламуються.Jul 21, 2017

Предметом PSA є ідея, яка повинна мати певну соціальної цінністю. Соціальна реклама часто розрахована на найширшу аудиторію, яку турбують загальнолюдські проблеми: боротьба з насильством, охорона природи, здоров'я дітей (та суспільства), наркоманія, СНІД.

Соціальна реклама – Вид некомерційної реклами, спрямованої на зміну моделей суспільної поведінки та привернення уваги до проблем соціуму.

Основне відмінність соціальної реклами від комерційної полягає у меті. В той час як комерційні рекламодавці стимулюють доброзичливе ставлення до того чи іншого товару або зростання його продажів, ціль соціальної реклами полягає у приверненні уваги до суспільного явища.