16 клапанів мають на увазі, що на кожен циліндр припадає по 4 клапани. 2 з них працює на впуску, а ще 2 на випуску. Це автоматично збільшує вдвічі кількість распредвалов, тобто їх вже 2.

16клапанний мотор Такі двигуни потужніше, еластичніше і тихіше своїх 8-клапанних побратимів. Дозволяють більш тонко налаштувати роботу ГРМ, що позначається на рівні роботи мотора та на екології. Не потребує періодичного регулювання клапанів, оскільки на ньому встановлені гідрокомпенсатори.

Як виявилося, із трьох заїздів LADA Granta з 16-Клапанним мотором виграла всього один. Причина – у прискоренні. Досвідченим шляхом з'ясувалося, що «8-клапанник» найкраще поводиться саме в стартах з місця, тоді як його опонент, навпаки, виграє на швидкості після 100-120 км/год.

16 клапанний Варіант В одній головці блоку поєднуються два розподільні вали, розведені по різних сторонах, відповідно кількість клапанів зростає на два. Тобто тут уже чотири клапани на циліндр, два на впуск палива та два на випуск відпрацьованих газів.