Двигун MPI є інжекторною конструкцією, де застосовується багатоточковий пристрій паливного впорскування. Тому цей мотор отримав відповідне найменування.Multi-Point-Injection». Іншими словами, для кожного рухового циліндра розроблено свій інжектор-форсунка.
Якщо у моторах MPI утворення горючої суміші починається у впускному колекторі і завершується в циліндрі до моменту подачі іскри свічкою запалювання, то в двигунах TSI все відбувається усередині циліндрів.
MPI-термін, що позначає розподілене упорскування палива. Паливні форсунки розміщуються у впускному колекторі. Управління упорскуванням здійснюється для кожного циліндра окремо.
У MPI Мотор, як можна зрозуміти з розшифровки абревіатури, використовується багатоточковий одночасний упорскування. Тобто, подача палива відбувається одночасно відразу з декількох точок. У кожного циліндра у двигуні MPI є свій інжектор, а паливо подається через окремий канал випуску за допомогою бензонасосу.