Чорний. Його асоціюють з інтелектом, владою та престижем. Стилісти кажуть, що це той колір, в якому вас сприйматимуть всерйоз. Водночас психологи зазначають, що таку одяг не завжди носять впевнені у собі та своїй владі люди.

Носіння чорного одягу має на увазі, що курок буде непомітний на чорному тлі, тому курок може носити біла або блакитна, якщо дія відбувається на снігу або біля моря, у такому разі вони називаються юкіго (яп. 雪子 «снігова людина») або намиго (яп. 波子 «людина хвилі») відповідно.

Чорний колір у нашому сприйнятті асоціюється з авторитетом, владою, стабільністю, інтелігентністю та силою. Чорний – найпридатніший для друкованого тексту, оскільки його найлегше прочитати. Через свою позачасову елегантність цей колір дуже поширений у комунікації модних брендів.