Наприклад, в американському менеджменті організація визначається якгрупа людей, діяльність яких свідомо координується для досягнення спільної мети чи цілей».

Якась група повинна відповідати декільком обов'язковим вимогам, щоб вважатися організацією: наявність принаймні двох людей, які вважають себе частиною цієї групи; наявність принаймні однієї мети, яку приймають як загальну усі члени даної групи; наявність членів групи, які навмисно працюють …

Організація – це об'єднання людей задля реалізації певної місії та досягнення певної мети, які здійснюють спільну діяльність через поділ обов'язків, об'єднаних єдиним організаційним стрижнем та правилами, а також певним владним початком у рамках якихось кордонів у тій чи іншій організаційній діяльності.

Організація – це об'єднання спільно працюючих людей, діяльність яких свідомо координується задля досягнення певних спільних цілей. Під організацією слід розуміти підприємство, фірму, навчальний заклад тощо трудові формування.