Процес не складний – спеціальним шприцем через, попередньо очищені від бруду, пресмасленки шарнірів всередину вузла заганяється мастило, проводиться візуальний контроль цілісності пильовиків шарнірів (кульових опор, рульових тяг, наконечників, стійок стабілізаторів і т.д.

Навіщо… Конструкція шприцованих елементів передньої підвіски Волги негерметичні, туди в процесі експлуатації потрапляє пил, бруд, волога та інше. Що призводить до підвищеного тертя, і як наслідок – до зношування елементів передньої підвіски. Тому їх треба періодично шприцювати.

– Виконує функцію осі повороту шарнірів. — Подає та розподіляє мастильний матеріал між деталями, що взаємодіють. – Від стану шворнів залежить безпека та надійність керування транспортним засобом.

Шкворневу підвіску на Волзі, як відомо, потрібно періодично шприцювати. Якщо цього не робити — мастильні канали заб'ються, і незабаром підвіска буде працювати на суху (без мастила).