Раніше використовувався термін "покласти платіжку на картотеку", що означало направити платіжні доручення до банку всім своїм рахункам. Банк самостійно списував кошти, що надходять на рахунки, і направляв до бюджету відповідно до платіжок у картотеці, поки борг не був повністю сплачений.

Картотека (др. -грец. χάρτης «лист папірусу» + θήκη «місце зберігання») — впорядковане зібрання даних, як правило, на картках або аркушах однакового формату, об'єднаних загальним змістом. Є каталогом.

Коли банк не може виконати платежі компанії або ІП через брак грошей або обмежень за розрахунковим рахунком, він поміщає їх до спеціального списку невиконаних платежів. Інакше такий список називається картотекою.

Картотека – це невиконані платіжні документи, які перебувають під контролем у банку, у якому відкрито розрахунковий рахунок Вашої організації. Розрахункові документи розміщуються в картотеці у таких випадках: Якщо у організації, що обслуговується Вами, недостатньо коштів на рахунку для їх виконання.