При натисканні на кнопку "Надіслати", лист додається до черги на відправку на ваш сервер. Якщо було поставлено багато завдань на відправлення/отримання листів (розмір листа також має значення), то листи можуть утворювати затримки в черзі. Обробка листів може відбуватися із затримкою.

Коли ви надсилаєте електронне лист, воно буде доставлене залежно від підключення до мережі та доступності поштової системи отримувача. Поки що електронне лист не буде повністю доставлено, воно залишиться в папці «Вихідні».

Перевірити можна тут. Просто файли на Google Диску, і пошта використовують одне і те ж місце для зберігання даних. Якщо вільного місця не буде на диску, то й листа не будуть ні вирушати ні приходити. Також ви можете ознайомитися з інформацією у цій довідковій статті.

Перевірте, чи є підключення до Wi-Fi або мобільної мережі. Якщо з'єднання повільне, надсилання листи може тривати деякий час. Якщо ви надіслали повідомлення з поштового клієнта, наприклад Apple Mail або Outlook, спробуйте замість нього скористатися програмою Gmail або відправити лист із сайту mail.google.com.