Типи вибірок

  • Імовірнісні вибірки
  • 1.1 Випадкова вибірка (Простий випадковий відбір) …
  • 1.2 Механічна (систематична) вибірка
  • 1.3 Стратифікована (районована) …
  • 1.4 Серійна (гніздова чи кластерна) вибірка

Вибірка – це обмежена за чисельністю група об'єктів (у психології – випробуваних, респондентів), що спеціально відбирається з генеральної сукупності для вивчення її властивостей. Відповідно, вивчення на вибірці властивостей генеральної сукупності називається вибірковим дослідженням.

Об `єм вибірки – це кількість людей, які опитуються у дослідженні. Існує хибна думка, що чим більше обсяг генеральної сукупності, тим більше має бути і обсяг вибірки маркетингового дослідження Це частково так, коли обсяг вибірки Порівняний з обсягом генеральної сукупності.