Челлендж – це виклик, який один користувач соцмережі кидає іншому за допомогою фото, відео чи сторіс. Цей інструмент корисний не тільки для особистого блогу в залученні передплатників, але й для бізнесу в цільовій аудиторії.

Челлендж (англ. Challenge) — жанр інтернет-роликів, у яких блогер виконує завдання на відеокамеру та розміщує його в мережі, а потім пропонує повторити це завдання своєму знайомому чи необмеженому колу користувачів. Саме слово челендж зазвичай перекладається як "дзвінок" у контексті словосполучення "кинути виклик".

Плеоназм (від ін.-грец.

Як організувати челендж

  1. Визначитися з темою та ЦА. Дуже важливо вибрати тему челенджа, яка потрапить до цільової аудиторії …
  2. Продумати формат. …
  3. Підготувати анонс. …
  4. Зайнятися просуванням. …
  5. Зануріть їх у проект. …
  6. Ретельно обирайте, з ким співпрацювати. …
  7. Чітко промовляйте умови.

Apr 6, 2018