Які дані потрібні для когортного аналізу
- Ознака когорти — дія користувача, яким він потрапляє в когорту. …
- Розмір когорти – період, протягом якого відбувалася дія. …
- Звітний період – як довго ви будете аналізувати когорту. …
- Ключовий показник – метрика, яку ви аналізуєте.
25-Jan-2021
При аналізі когорт досліджують, як поводяться користувачі з різними характеристиками, але з однаковим досвідом — ті, хто вчинив одну і ту ж дію в один і той же час. При аналізі сегментів аналізують кінцевий результат групи користувачів зі схожими характеристиками, які робили різні дії у час.
Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об'єднані загальними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють із вашим продуктом чи послугою у той чи інший період.