Чим займається SMM-фахівець Завдання SMM-фахівця – збільшення впізнаваності бренду, залучення клієнтів, реклама в соцмережах, у деяких випадках – продаж товарів та послуг. Сммщик розробляє стратегію просування, аналізує інтереси цільової аудиторії, виявляє конкурентів, стежить за новими трендами у ніші.Apr 2, 2021

Давайте розберемося, які навички потрібні SMMспеціалісту, щоб виконувати всі ці завдання.

  • Думати стратегічно …
  • Приймати рішення на основі даних.
  • Бути креативним.
  • Клієнтоорієнтованість …
  • Навички PR. …
  • Супер організованість.
  • Копірайтінг: про що і як писати …
  • Проводити власні дослідження

Середня зарплатня початківців СММщиків У таблиці зазначено, який заробіток може претендувати фахівець без досвіду. від 25 000 до 50 000 грн. від 10 000 до 80 000 грн.

Якщо коротко, то SMMспеціаліст створює та оформляє спільноти та публічні сторінки для бізнесу в соціальних мережах, наповнює їх контентом – постами з текстом, фото та відео, посиланнями на сайт – та модерує, а також займається рекламою у соцмережах.