Він вирішує кадрові питання, займається поставками, налагоджує робочий процес на підприємстві, спілкується з клієнтами та постачальниками, займається діловодством та багато іншого. Найчастіше менеджери – офісні співробітники, але бувають і винятки.
Фахівець, який отримав диплом менеджера, може працювати:
- Адміністратором різного рівня, що координує діяльність різних підрозділів та зовнішніх партнерів.
- Керівником виробничого підрозділу.
- Начальником відділу чи функціональних служб.
- Керівником невеликої компанії.
Mar 30, 2022
Людина, яка керує процесами та персоналом на певній ділянці компанії. Менеджер — це фахівець, який керує проектами чи відділом компанії, стежить за виробництвом та обігом товарів, контролює розподіл ресурсів та якість надання послуг.