Він вирішує кадрові питання, займається поставками, налагоджує робочий процес на підприємстві, спілкується з клієнтами та постачальниками, займається діловодством та багато іншого. Найчастіше менеджери – офісні співробітники, але бувають і винятки.

Фахівець, який отримав диплом менеджера, може працювати:

  • Адміністратором різного рівня, що координує діяльність різних підрозділів та зовнішніх партнерів.
  • Керівником виробничого підрозділу.
  • Начальником відділу чи функціональних служб.
  • Керівником невеликої компанії.

Mar 30, 2022

Людина, яка керує процесами та персоналом на певній ділянці компанії. Менеджер — це фахівець, який керує проектами чи відділом компанії, стежить за виробництвом та обігом товарів, контролює розподіл ресурсів та якість надання послуг.