Що робити, якщо термінал не поповнив транспортну картку? Якщо ви поповнювали транспортну картку через термінал, але виникла якась несправність і картка залишилася не поповненою, вам слід. звернутися до офісу ЄТК або за тел: 36-33-30.
Після вчинення зазначених дій гроші, як правило, надходять на баланс транспортної картки протягом кількох секунд.
Баланс коштів транспортної картки Ви можете перевірити:
- за допомогою особистого кабінету на сайті t-karta.ru;
- за допомогою мобільного додатка "Транспортна картка";
- у пунктах поповнення транспортних карт;
- на транспортному терміналі кондуктора;
Зняти гроші з балансу транспортної картки може тільки користувач, який зареєстрував транспортну карту в особистому кабінеті (cabinet.transcard.kz) як основну. Якщо карта не була зареєстрована, зняти гроші не вийде, так як не буде доказів того, що карта належить саме цьому пасажиру.