Якщо кнопка дзвінка не працює, то можна самостійно зателефонувати компанії, яка обслуговує ліфт. Контактні дані зазвичай вказані на спеціальній табличці у кабіні. Також варто зв'язатися з рідними чи сусідами. Якщо ж телефону немає, то можна просто голосно покликати на допомогу.
Коли маємо вирішити проблему? 24 години з подачі заявки — стільки часу є у компанії, що управляє, на усунення несправностей, безпосередньо не пов'язаних із капітальним ремонтом. Не більше 30 хв — час, який відведено на звільнення пасажира, який застряг у ліфті.
У жодному разі не слід метатися кабіною ліфтастрибати і намагатися розкачати, це може призвести до обриву троса. Натискати на всі кнопки, намагатися відкрити двері руками або якимись предметами також не варто. Насамперед необхідно зв'язатися з диспетчером ліфтової служби та повідомити про неполадки.
Куди звернутися якщо ліфт зламаний або працює з перебоями Якщо ви вважаєте, що їздити в ліфті стає небезпечно, або він часом зовсім не працює, подавайте заявку до КК. Для цього можна прийти особисто до представництва КК або надіслати заявку поштою, а можна зателефонувати до аварійно-диспетчерської служби (АДС).