ЯК ПРАВИЛЬНО СПОРЮВАТИ РІШЕННЯ СТРАХОВИЙ КОМПАНІЇ: У письмовій претензії викласти аргументи проти відмови у виплаті. Підготувати власну оцінку збитків та (або) причин страхового події у незалежного експерта – якщо є суперечки щодо суми виплати. Звернутися до суду за захистом прав споживача.

У разі відмови страхової компанії добровільно задовольнити вимогу про доплату страхового відшкодування потерпілий має право звернутися до суду з позовом про стягнення страхового відшкодування в недостатній частині, неустойки, штрафу та моральної шкоди (п. 1 ст.

Скарги та звернення на дії страхових організацій у рамках ОСАЦВ приймає Російська спілка автостраховиків (РСА). Безкоштовна "Гаряча лінія РСА" 8-800-200-22-75, +7 (495) 641-27-85 (для мешканців Москви).