Робота на себе

  1. Зареєструйтесь на всіх найпопулярніших майданчиках. Таких як Яндекс послуги, авіто та інших.
  2. Правильно оформіть облікові записи в соц. мережах. …
  3. Використовуйте зручні послуги для запису клієнтів. Наприклад, Dikidi.
  4. Запросіть друзів та знайомих на манікюр. Ефект сарафанного радіо може бути значним на початку шляху.

21 червня 2022

Як залучити клієнтів майстру манікюру?

  1. Експериментуйте на друзях
  2. Робіть знижки на перші роботи
  3. Обмінюйтесь клієнтами
  4. Відвідуйте презентації, майстер-класи та виставки
  5. Не забувайте про себе!
  6. Сарафанне радіо
  7. Промо акції
  8. Лендінг LP Store.

21 Oct 2015

Таким чином, виходить, що норма для майстри-лешмейкера приблизно 2-3 особи в день на повноцінне нарощування. Або – 4-5 клієнтів, якщо частина з них робитиме корекцію або ламінування вій.