Робота на себе
- Зареєструйтесь на всіх найпопулярніших майданчиках. Таких як Яндекс послуги, авіто та інших.
- Правильно оформіть облікові записи в соц. мережах. …
- Використовуйте зручні послуги для запису клієнтів. Наприклад, Dikidi.
- Запросіть друзів та знайомих на манікюр. Ефект сарафанного радіо може бути значним на початку шляху.
21 червня 2022
Як залучити клієнтів майстру манікюру?
- Експериментуйте на друзях
- Робіть знижки на перші роботи
- Обмінюйтесь клієнтами
- Відвідуйте презентації, майстер-класи та виставки
- Не забувайте про себе!
- Сарафанне радіо
- Промо акції
- Лендінг LP Store.
21 Oct 2015
Таким чином, виходить, що норма для майстри-лешмейкера приблизно 2-3 особи в день на повноцінне нарощування. Або – 4-5 клієнтів, якщо частина з них робитиме корекцію або ламінування вій.