Адресату потрібно написати свою претензію, додавши до неї копію акта про розтин посилки. Після того, як адресат напише свою претензію, буде проведено перевірку, якщо вона виявить, що в дефекті винна пошта, адресату буде виплачено компенсацію. Dec 3, 2019
Якщо співробітники пошти виявляють порушену цілісність упаковки відправлення, вони зобов'язані провести інспекцію вкладення, при необхідності розкрити посилку і звірити вміст із описом. Разом з цим листоноші повинні скласти Акт про розтин та прикріпити його копію до відправлення після повторного пакування.
Посилки з описом вкладення при врученні адресату підлягають розтині в об'єкті поштового зв'язку у його присутності. Виняток становлять ті випадки, коли адресат відмовляється від розтину, що робить відповідну позначку на зворотному боці адресної частини бланка супровідної адреси.
При крадіжці товару необхідно скласти заяву про розшук посилки. Період, протягом якого це можна зробити, – 6 місяців. Якщо бандероль була розкрита, необхідно скласти акти у присутності начальника пошти, а якщо знадобиться і поліції. Підписати відмову від отримання, щоб товар повернувся назад продавцю.