Вам необхідно стежити за терміном захисту покупців у власному кабінеті. Якщо він добігає кінця, то слід або попросити торговця продовжити термін захисту, або відкрити суперечку. Деякі посилки "застрягають" на митниці і в системі відстеження довгий час висить статус "експорт".

Навіть якщо ваша посилка на якомусь етапі застрягла, треба відзначити: "Відправлення не отримано", інакше вашу посилку ніхто не шукатиме. Заповнюємо один екземпляр, беремо із собою роздруківку інвойсу, обов'язково паспорт і до поштового відділення. Там маємо заповнити відривний талон і віддати його вам.

Є кілька причин, чому інформація про посилці може довго не оновлюватися: Минуло менше 14 днів з часу замовлення Продавці не завжди можуть одразу відправити посилку: спочатку вони заносять трек-номер у систему, а потім приносять її на пошту для відправлення З цієї причини до двох тижнів статус може не оновлюватися.

Залежить від відділення, листоноші та розміру посилки. Термін при цьому може бути від 15 до 90 днів, стежте за «Захистом покупця» і не забудьте відкрити суперечку, якщо захист добігає кінця!