Відкрийте налаштування смартфона та перевірте, до якої мережі Wi-Fi підключено. Якщо під час налаштування лампочки смартфон змінив мережу на іншу, знову підключіться до домашньої мережі 2,4 ГГц. Перезавантажте роутер. Після цього спробуйте налаштувати лампочку ще раз, при цьому підключайте її до тієї ж мережі, що і смартфон.
Перезавантажте роутер. Спробуйте налаштувати лампу на іншому пристрої з помічниками Салют або через програму Салют. Ще раз спробуйте перекласти лампу у режим налаштування: вимкніть її на 10 секунд, потім чотири рази увімкніть та вимкніть, а потім знову увімкніть.
Вимкніть та увімкніть Лампочку три рази поспіль — поки вона не почне швидко блимати (вмикатиметься і вимикатиметься приблизно двічі на секунду). Якщо не вдалося, зачекайте 5 секунд і спробуйте знову. Після цього потрібно налаштувати Лампочку наново.
Запустіть пошук пристроїв:
- На SberPortal, SberBox або іншому пристрої з помічниками Салют відкрийте → Додати пристрій. Потім виберіть розумну лампу.
- У програмі Салют відкрийте екран і в розділі Додати пристрій виберіть розумну лампу.