Якщо свічку перед запаленням потримати в морозилці, вона горітиме повільніше і менше капатиме. Те саме буде, якщо насипати трохи солі в розплавлений парафін або віск. Якщо свічка потріскує, можливо, вона відволожилася. Її можна просушити феном, відрізати верх разом з гнотом гострим ножем і запалити знову.

Щоб розплавити віск, ємність поставте в каструлю з окропом. Якщо ви бажаєте переплавити в одну кілька свічок, не використовуйте радикально різні за складом свічки, наприклад, парафінову та соєву. З великою ймовірністю, отримана свічка погано горітиме.

Якщо лунка вже утворилася, оберніть свічку фольгою, і дайте краям розплавитися. Слідкуйте, щоб віск не затопив гніт. Якщо гніт починає загасати, злийте зайвий віск. Якщо задути свічку, від неї може пахнути гаром і йти дим.

Найпростіший метод перевірки – по черзі знімати котушки запалення з свічок запалювання на заведеному двигуні. При цьому потрібно вслухатися в роботу двигуна: якщо після зняття дроту з свічки звук мотора не змінився, отже саме вона вийшла з ладу.