Якщо з якоїсь причини кнопка виклику не працює або немає диспетчера на місці, ви можете зателефонувати з мобільного телефону до аварійної служби та попросити про допомогу. Телефони аварійної служби зазвичай вказані у під'їзді або у самій кабіні ліфта.

Довго чекати? Звільнити вас мають протягом 30 хвилин. За нормативами диспетчер Мосліфта протягом 5 хвилин передасть заявку аварійно-ремонтній бригаді, протягом 20 хвилин бригада прибуде на місце, і за 5 хвилин електромеханік звільнить вас зі штучного полону.

Якщо ліфт почав швидко рухатися вниз, натисніть кнопку «стоп» і прийміть максимально безпечну позу: присядьте навпочіпки, упріться руками в підлогу і притисніть спиною до стінки. Якщо в ліфті є поручень, краще міцно схопите його. Відразу після зупинки ліфта слід зв'язатися із диспетчером.

Як поводитися в застряглий ліфт?

  1. Заспокоїтись – панікувати не можна. …
  2. Знайти джерело світла, якщо в ліфті погасли лампи освітлення – зазвичай у ролі ліхтарика виступає телефон. …
  3. Натиснути кнопку виклику ліфтера – завдяки простому сервісу ви зможете зв'язатися з техніком, який прийме повідомлення, що надійшло і надасть допомогу.