1. Консультування громадян та юридичних осіб з питань надання державних та муніципальних послуг у режимі «одного вікна». 2. Вести прийом заявників з питань надання державних та муніципальних послуг.

Посадові обов'язки: Надання заявникам державних послуг за принципом одного вікна: Прийом заявників, надання консультацій з державних послуг Збір та обробка пакетів документів Робота з використанням спеціального програмного забезпечення

дозвіл на зброю; Довідка про відсутність судимості; довідка про раніше видані паспорти; та ін….Оформлення житлових документів:

  • тимчасова реєстрація;
  • виписки із домової книги;
  • виписка ЄДРН;
  • містобудівний план;
  • дачна амністія;
  • земельна ділянка;
  • комунальні витрати та субсидії;
  • купівля-продаж квартири;

Ось що зазвичай входить до обов'язків спеціаліста в залі обслуговування:

  • консультування громадян щодо особливостей надання держпослуг;
  • допомога у підготовці документів та заяв, перевірка наданих для отримання послуги документів;
  • прийом документів, оформлення та видача розписки;
  • облік прийнятої заявки;