1. Консультування громадян та юридичних осіб з питань надання державних та муніципальних послуг у режимі «одного вікна». 2. Вести прийом заявників з питань надання державних та муніципальних послуг.
Посадові обов'язки: Надання заявникам державних послуг за принципом одного вікна: Прийом заявників, надання консультацій з державних послуг Збір та обробка пакетів документів Робота з використанням спеціального програмного забезпечення
дозвіл на зброю; Довідка про відсутність судимості; довідка про раніше видані паспорти; та ін….Оформлення житлових документів:
- тимчасова реєстрація;
- виписки із домової книги;
- виписка ЄДРН;
- містобудівний план;
- дачна амністія;
- земельна ділянка;
- комунальні витрати та субсидії;
- купівля-продаж квартири;
Ось що зазвичай входить до обов'язків спеціаліста в залі обслуговування:
- консультування громадян щодо особливостей надання держпослуг;
- допомога у підготовці документів та заяв, перевірка наданих для отримання послуги документів;
- прийом документів, оформлення та видача розписки;
- облік прийнятої заявки;