під метапредметними результатами розуміються освоєні навчальними універсальні навчальні дії (пізнавальні, регулятивні та комунікативні), що забезпечують оволодіння ключовими компетенціями, що становлять основу вміння вчитися, та міжпредметні поняття. Dec 6, 2013
Метапредметні – освоєні універсальні методи діяльності, застосовні як і рамках освітнього процесу, і у реальних життєвих ситуаціях. оцінювати досягнуті результати. вміння працювати з різними джерелами інформації.
Метапредметні результати – результати, що включають освоєні учнями міжпредметні поняття та універсальні навчальні дії (регулятивні, пізнавальні, комунікативні), здатність їх використання у навчальній, пізнавальній та соціальній практиці, самостійність планування та здійснення навчальної …
предмет, що поєднує в собі ідею предметності та одночасно надпредметності, ідею рефлексивності по відношенню до предметності ◆ В даний час Н. В. Громико та іншими дослідниками розроблено чотири метапредмета – "Проблема", "Знак", "Завдання", "Знання". Андрій Дроздов та ін., «Хімія.