ATL з англійської above the line буквально перекладається як «над рисою». Цей вид реклами поєднує класичні прийоми впливу на цільову аудиторію. Для ATL-реклами використовують такі інструменти, як радіо, телебачення, білборди, газети, вивіски та інші засоби донесення інформації максимальній кількості людей.Sep 29, 2022
ATL (Від англ. above-the-line – Над рисою) – традиційний вид реклами, що передбачає розміщення в пресі, на телебаченні і радіо, а також зовнішню та друковану рекламу. Цільовими аудиторіями ATL-Реклами зазвичай є найширші соціальні групи населення.
ATL–реклама (Від англ. above the line) – це сукупність маркетингових каналів, спрямованих на масове охоплення аудиторії.ATL-маркетинг включає просування через канали з великим охопленням:
- телебачення;
- радіо;
- друковані ЗМІ;
- зовнішню рекламу та іншими способами.
У західному бізнесі під BTL мають на увазі рекламну технологію, що використовує менш інтенсивні / переконливі методи, ніж традиційна реклама (ATL), і до BTL відносять директ-маркетинг (прямий маркетинг, спрямований маркетинг) та стимулювання збуту (просування продажів).