До регулятивним УУД відносяться: приймати та зберігати навчальну завдання; планувати (у співпраці з учителем та однокласниками чи самостійно) необхідні дії, операції, діяти за планом; контролювати процес та результати діяльності, вносити необхідні корективи; адекватно оцінювати свої досягнення, …

Оцінювані УУД (регулятивні): цілепокладання, планування, прогнозування, контроль, корекція, оцінка, саморегуляція.

Універсальні навчальні дії (УУД) за ФГОС у широкому значенні – вміння учня вчитися, здатність до саморозвитку за рахунок активної пізнавальної діяльності. Це сукупність прийомів, які допомагають успішно засвоювати нові знання та навички.

Регулятивні універсальні навчальні дії – дії, які забезпечують організацію учнями своєї навчальної діяльності. Цілепокладання – постановка навчальної задачі на основі співвідношення того, що вже відомо і засвоєно, і того, що ще не відомо.