Антидемпінгові заходи – це спосіб захисту учасників торгів від недобросовісної конкуренції, а також замовників від неякісних товарів та послуг. Відповідно до 44-ФЗ, якщо переможець тендеру знижує ціну на 25% і більше, він зобов'язаний надати підвищене забезпечення виконання контракту або підтвердити свою сумлінність.

Демпінг – Це продаж товарів за штучно заниженими цінами. Антидемпінгові заходи – Це цілий комплекс заходів проти тих, хто не любить чесну гру. Демпінг завдає безумовної шкоди як підрядникам, так і замовникам.

Антидемпінгові заходи застосовуються у разі, якщо пропозиція про ціну контракту на 25 і більше відсотків нижча від початкової (максимальної) ціни контракту (демпінгова ціна контракту).

картельну змову учасників торгів; необхідність реалізації залишків продукції; отримання, так званих, іміджевих контрактів, що використовуються з метою самореклами; хибний демпінгколи замовник спочатку значно завищив ціну в порівнянні з ринковою вартістю.