Ви можете зв'язатися з апеляційною групою, щоб розглянути ситуацію, якщо якийсь ваш контент був заблокований або видалений. Контент – це те, що ви створили, наприклад, плейси, наклейки, одяг, логотипи груп або аудіофайли.

Ви можете зв'язатися з нашим відділом Скарг Roblox, щоб докладніше розглянути ситуацію, якщо ваш обліковий запис було заблоковано або модеровано. Відділ Скарга ще раз перевірить дію модерації та внесе необхідні зміни до статусу вашого облікового запису.

Повідомити про порушення у грі

  1. Виберіть кнопку меню, розташовану у верхньому лівому куті екрана. …
  2. Виберіть піктограму прапорця біля імені користувача або виберіть вкладку Повідомити у верхній частині меню;
  3. Ви матимете можливість вибрати, доповісти гру або гравця.

Служба намагається оперативно реагувати на звернення гравців, тому відповідь Швидше за все прийде вже протягом 1-3 годин.