Бенчмаркетинг (бенчмаркінг, benchmarking) – це процес вивчення та оцінки товарів, послуг, менеджменту та досвіду тих компаній, які є визнаними лідерами у сегменті, області.
Бенчмаркінг (Від англ. benchmark «орієнтир, зразок») — аналіз успішного досвіду інших підприємств у цілях оптимізації роботи своєї. Простіше кажучи, це вивчення досвіду конкурентів чи найуспішніших на ринку компаній.
benchmarking) – Порівняльний аналіз на основі еталонних показників як процес визначення, розуміння та адаптації наявних прикладів ефективного функціонування підприємства з метою покращення власної роботи. Аналіз включає два процеси: оцінювання і зіставлення.
Види бенчмаркінгу
- бізнес-процес, то є порівняння бізнес-процесів різних підрозділів чи відділів компанії;
- загальний, то є порівняння показників різних відділів, філій;
- історичний, то є порівняння показників у минулому (наприклад, за минулий рік) та поточних.
Nov 17, 2564 BE