Естрада – динаміки Далекого поля дії. Вони звучать, якщо відійти на відстань щонайменше 5 метрів. Так таких естрадних мідбасів немає, переважно це низько граюча середина. Якщо візьмеш 2 рах і один мідбас, то доведеться робити загалом під мідбас, це додаткові гроші.

Середньочастотні динаміки коштують дорожче мідбасових, відрізняються високою потужністю, чутливістю, гучністю та гарною якістю звучання на тлі розширеного частотного діапазону. При перевищенні частоти 200 Гц така акустика забезпечуватиме яскраве чисте відтворення, без зайвих шумів.

Мідбаси отримали свою назву від діапазону частот, що вони відтворюють – у середньому від 60 до 500 Гц. Ними нерідко замінюють сабвуфери, хоча повноцінного басу від них не варто очікувати. Фактично мідбасові використовуються як компромісні рішення, коли потрібен м'який бас.

Чим відрізняються динаміки для естрадних систем від звичайних? Перше і найважливіше відмінність – це надзвичайно висока чутливість естрадних динаміків. Цей параметр характеризує ефективність динаміка. Іншими словами, при однаковій потужності, що подається естрадні динаміки можуть звучати набагато голосніше.