Фід – це потік контенту, блоки якого завантажуються автоматично. Список блоків можна прокручувати. Фіди можуть бути списками статей, новин, товарів, послуг тощо.
Навіщо потрібний фід і як його створити Товарний фід використовують, щоб швидко запускати оголошення на автоматичних рекламних майданчиках по всьому каталогу товару. Товари каталогу об'єднують в один файл фід, та завантажують на майданчик. Майданчик забирає з нього дані та формує оголошення.
Фід – це файл з детальною інформацією про товари, які ви хочете просувати через сервіс Merchant Center. Інформація про кожну позицію, яку ви додаєте до такого файлу, вказується за допомогою атрибутів. Вони необхідні для угруповання даних про продукцію.
Як працює товарний фід Пошукова система перевіряє вміст файлу. Дані беруться з фіда. Після цього відбираються товари, які відповідають запитам користувачів, і результат виводиться на екран. Зовні всі дані нагадують таблицю.