Різниця холодних та теплих дзвінків Гарячий обдзвон здійснюється, коли споживач раніше дав згоду на придбання пропонованого товару. Це фінальний етап, мета якого полягає у закритті угоди та подальшому отриманні прибутку.

Гарячі дзвінки – вихідні, але частіше вхідні телефонні дзвінки, за яких потенційний клієнт вже визначився з вибором вашої компанії, товарів чи послуг, і вирішив оформити, підтвердити замовлення чи уточнити деталі. Фактично, гарячі дзвінки – Це завершення фази продажу.

Теплі дзвінки: для чого потрібні і як використовувати цей інструмент Теплі дзвінки – це дзвінки потенційних клієнтів, які вже знайомі з вашою компанією. Можливо, раніше вони виявляли до неї інтерес. Теплі дзвінки часто роблять і з баз старих клієнтів.

Холодний обдзвон – Це масові дзвінки клієнтам, які не знайомі з компанією та її продуктами. Такий тип дзвінків стали називати холодними через прийняту маркетологами градацію клієнтів.