У торговельній мережі комерційний мерчандайзинг передбачає викладення товару, регулярне підтримання необхідних обсягів продукції, зняття залишків та замовлення на подальші поставки.

Перший принцип за яким визначається мерчендайзинг – це кількість магазинів, яка обслуговує один мерчендайзер. За цим принципом мерчендайзинг ділиться на стаціонарний та візитний. Якщо мерчендайзер протягом усього дня знаходиться в одному магазині, такий мерчендайзинг називають стаціонарним.

Мерчандайзер (англ. від merchandiser «торговець») – товарознавець або помічник товарознавця, людина, що представляє виробничу або торгову компанію в торгових мережах (найчастіше супер-і гіпермаркетах).

merchandising) – Частина процесу маркетингу, що визначає методику продажу товару в магазині. Мерчандайзинг покликаний визначати набір товарів, що продаються в роздрібному магазині, способи викладення товарів, постачання їх рекламними матеріалами, ціни.