Конверсія – Відсоток відвідувачів сайту, які вчинили цільову дію Цільова дія — не лише покупка товару. Можна відстежувати зареєстрованих сайті, що залишили заявку на дзвінок менеджера, що підписалися на імейл-розсилку і т.д.

Конверсія – це будь-яка дія користувача, яка має цінність для вашого бізнесу, наприклад, покупка в магазині або підписка на новини. Якщо ви хочете відстежувати конверсію, просто відзначте пов'язану з нею подію як конверсію. Примітка. У Universal Analytics використовуються цілі для налаштування конверсій.

Конверсія = (Кількість відвідувачів з цільовою дією/ Загальна кількість відвідувачів) * 100% Приклад\ Кількість відвідувачів сайту за період Х – 3000 осіб. \ Користувачі, які вчинили цільову дію – 150 осіб. \ Конверсія: 150/3000 * 100% = 5%.