Конверсія продажів – це співвідношення реальних покупців до потенційних. Інакше кажучи, частка тих, хто купив товар чи послугу, а чи не просто їм поцікавилися.

Формула розрахунку конверсії дуже проста: потрібно розділити кількість реальних клієнтів на кількість потенційних і помножити на 100%. Якщо у ваш магазин за день зайшло 200 осіб, а товари придбали 40, конверсія продаж в магазині складе 20%.

Конверсія показує, який відсоток користувачів чи потенційних клієнтів вчинили цільову дію: залишили заявку, купили товар, підписалися на розсилку тощо. Кількість цільових дій – це покупки, заявки на сайті, підписки на розсилку.

Конверсія = кількість відвідувачів, які вчинили цільову дію/загальна кількість усіх відвідувачів * 100%.