Крута підтримка коли клієнт отримав точну відповідь тут і зараз, плюс йому дали корисну інформацію на майбутнє, щоб полегшити користування продуктом. Погана підтримка — надсилає користувача шукати відповідь самостійно стандартною відпискою в нетрях програми або сайту.23 Apr 2020

Онлайн чат підтримки – це одне із найзручніших рішень для клієнтів. Їм не потрібно нічого шукати в базі знань або на форумі, не потрібно чекати, коли прийде відповідь на email або закриють тикет у helpdesk і не потрібно дзвонити по телефону, напружуючи свої голосові зв'язки та людину на тому кінці дроту.

Підтримка — щільно асоціюється зі службою виробника ПЗ та обладнання або виконавців проекту (наприклад, розробки та подальшого обслуговування сайту), яка допомагає користувачам правильно налаштувати і експлуатувати складний продукт, а також швидко усувати проблеми, що виникають.

Правильна відповідь Завершуйте спілкування в стилі: «Був радий допомогти!», «Приємно було допомогти, якщо питання обов'язково ставте, я допоможу!».