Що таке лід у продажах Лід — це потенційний клієнт, який виявив інтерес до товару чи послуги та залишив свої контакти: телефон, адресу електронної пошти, аккаунт у месенджері. Простими словами лід – це відвідувач сайту, який залишив свої контактні дані.

Лід в інтернет-маркетингу (з англ. lead – вести, наводити) – це акт реєстрації у відповідь на пропозицію рекламодавця, що містить контактну інформацію і в деяких випадках демографічну інформацію. Є два типи лідів – споживчі ліди та цільові ліди.

Лід (Від англ. Lead paragraph – провідний або головний абзац) – Інструкція, «шапка» статті, новини або прес-релізу. Складається з першого виділеного абзацу, у якому коротко формулюється проблема, розкривається суть заголовка. Розмір ліда зазвичай не перевищує 3-5 рядків.