Мінус-слова – це набір слів, які поряд із ключовими словами вказуються у налаштуваннях рекламної кампанії контекстної реклами в системах Яндекс. Директ, Google AdWords, Бігун.
Мінус–слова — це слова або фрази, які потрібно додавати при створенні списку ключових слів для рекламної кампанії, щоб обмежити показ оголошень за певними запитами та уникнути зайвої витрати бюджету (іноді це робиться задля захисту репутації бренда).
Як створити список мінус–слів
- У меню вибору сторінок зліва натисніть Ключові слова.
- У верхній частині сторінки виберіть Мінус–слова.
- Натисніть кнопку з плюсом.
- Натисніть Вибрати кампанію та вкажіть кампанію, до якої потрібно додати список мінус–слів.
- Введіть мінус–слова по одному у рядку.
Мінус–фрази — ціле словосполучення, яким ви не хочете показувати оголошення. Вони додаються на рівні кампаній та груп оголошень і враховують форми слів та стоп-слова (службові частини мови, прийменники, вигуки і т. д.).