CPA-оффер – це рекламна пропозиція, яка працює за моделлю Cost per Acquisition (оплата за залучення). Дослівно offer перекладається як “вигідна пропозиція”. У маркетингу CPA-оффер – це рекламна пропозиція, в якій враховуються не кліки чи покази, а реальні дії потенційного клієнта.

Job offer (оффер) -пропозиція роботодавця про працевлаштування працівнику, де вказуються всі істотні умови трудового договору, який буде укладено в майбутньому. Він може бути представлений як у письмовому, так і усному вигляді на розсуд роботодавця.

Нещодавно з'явилося нове визначення: оффери – це СРА програми, які розміщують партнерки на своїх платформах та за їх рекламу виплачують комісійні вебмайстрам. Тобто компанія-замовник створює оффер на свою послугу або продукт розміщує пропозицію на партнерці.

Оффер (Від англ. trade offer) – це суть торгової чи комерційної пропозиції. Завдання оффера зацікавити потенційного клієнта та презентувати продукт так, щоб його захотілося купити.