Оффер – це основні вигоди вашої пропозиції, розставлені по порядку і які ведуть до одного конкретного бажаного досяжного правдоподібного результату. По суті оффер – це обіцянка вашого тексту, незалежно від того, що він продає чи залучає читача до тексту. Mar 27, 2020

Отже, оффер – що це простими словами? OFFER – це торговельну пропозицію цільової аудиторії продукту чи послуги, у якому чітко зазначено вигоди покупців чи клієнтів. Оффер – це наріжний камінь продажів, без якого розвалиться весь маркетинг.

Оффер: «Оформивши замовлення на сковороду сьогодні, ви отримаєте млинцю в подарунок» Тобто оффер відображає той зиск, який отримає покупець, набуваючи саме ваш продукт. Його головне завдання – привернути увагу клієнта до самого моменту покупки. Гарний оффер – один із ключових способів залучення клієнтів.

Щоб скласти продавець оффер, потрібно визначити портрет та потреби ЦА, а потім на їх основі запропонувати релевантну цінність, яку створить товар. Як цінність можна використовувати знижки, подарунки, вигоду від застосування товару, гарантію на його дію, думку значущих для ЦА осіб, результати досліджень.