Система управління персоналом в організації складається з комплексу взаємозалежних підсистем (Елементів). Підсистема – це виділені за функціональними елементами або організаційними ознаками частини системи, кожна з яких виконує певні завдання, працює автономно, але спрямована на вирішення загальної мети [9].Apr 7, 2015

Підсистема – частина системи з деякими зв'язками та відносинами. Будь-яка система складається з підсистем, будь-яка підсистеми будь-яка система може бути розглянута сама як система.

У підсистему входять матеріальні та нематеріальні активи: основні виробничі фонди, нематеріальні (інтелектуальні) активи, капітальні вкладення.

Найбільш важливими підсистемами управління ресурсами є підсистеми управління процесами, пам'яттю, файлами та зовнішніми пристроями, а підсистемами, спільними для всіх ресурсів, є підсистеми інтерфейсу користувача, захисту даних та адміністрування.