Підстроювання – це синхронізація ваших вербальних та невербальних сигналів із сигналами клієнта для того, щоб створити у нього в підсвідомості ілюзію спілкування з самим собою. Під час підстроювання ви повинні запрограмувати себе на емоційну хвилю клієнта. Підстроювання потрібне для успішного приєднання.

Раппорт у продажах – це встановлення порозуміння з клієнтом. У складних В2В продажах клієнти – зайняті люди. 80% з них вважають за краще починати спілкування з продавцем лише після того, як точно знатимуть, що саме хочуть купити. Якщо ваш клієнт сприймає вас лише у 20% випадків, то як продавати іншим?

Для підвищення якості переговорів слід застосовувати техніку приєднання. Вона полягає в тому, що менеджер встановлює позитивний, емоційний контакт із покупцем. В результаті між співрозмовниками відбуваються плідні переговори в атмосфері довіри, поваги та взаєморозуміння.

7 порад новачкам у продажах

  1. Порада 1: Підвищуйте рівень довіри клієнта.
  2. Порада 2: Слухайте клієнта.
  3. Порада 3: Розмовляйте з клієнтом однією мовою …
  4. Порада 4: Наголошуйте на цінності продукту, а не на його вартості.
  5. Порада 5: Продайте спочатку самому собі.
  6. Порада 6: Докладно вивчіть ваш товар.
  7. Порада 7: Не сперечайтеся про смаки