Піксель ВКонтакте — це веб-інструмент, за допомогою якого можна відстежувати поведінку користувачів на вашому сайті, аналізувати їх цільові дії та створювати аудиторії, які найбільше відповідають вашій рекламній кампанії. Зайдіть до вашого рекламного кабінету ВКонтакті та перейдіть на вкладку «Ретаргетинг».

Єдиний піксель – це код ретаргету для збору аудиторії, що відвідує ваш сайт, і з можливістю задавати різні параметри: — відвідувала певні розділи сайту; – Поклала в кошик товар, але не зробила замовлення; – Дивилася певні сторінки послуг компанії та інші.

Перейти до розділу Пікселі рекламного кабінету ВКонтакті. Перевірити, чи змінився статус пікселя на «працює»….Щоб створити піксель:

  1. Перейдіть до рекламного кабінету.
  2. Виберіть Ретаргетинг.
  3. Перейдіть до розділу Пікселі.
  4. Натисніть кнопку Створити піксель.
  5. Вкажіть назву пікселя, домен та тематику вашого сайту.

Як перевірити, що піксель працює

  1. Зайдіть на сайт/посадкову сторінку, де встановили код.
  2. Перейдіть до розділу «Пікселі» рекламного кабінету ВКонтакті.
  3. Тепер можна перевірити, чи змінився статус пікселя на «працює»:

Apr 14, 2022